lunes, 20 de octubre de 2008

Benvinguts / Bienvenidos a mis vivencias!!!

Lunes, 20 de Octubre de 2008

Benvolguts/Queridos amigos

A pesar de lo mucho que me ha costado iniciarme en el mundo de los blogs, creo que ha llegado el momento de hacerlo. Pero lo que más me interesaría es compartirlo con todos vosotros y que me ayudéis a ir rellenándolo con todo aquello que os parezca oportuno, bueno y malo, políticamente correcto o incorrecto, cualquier cosa que nos aporte algo nuevo e interesante.

Desde ya, mi agradecimiento

Un abrazo

Jordi

1 comentario:

Unknown dijo...

Hola Jordi

avui he llegit amb calma el teu blog i penso que és una molt bona aportació per compartir els teus coneixements...penso que som moltes les persones (sigui via blog o via directe) les que agraïm que ens en faci partíceps, tant dels teus coneixement com de les teves experiències...de debò moltes gràcies...

com a modesta aportació només dir-te que penso que el blog està muntat a l'inrevés...al principi hauria de sortir la presentació, a sota la descripció de nueva filantropia, seguit d'alguns projectes interessants (com el de Recopades) i al final les experiències dels teus viatges com el de kruger...és la meva modesta aportació...serà un plaer seguir-lo llegint ;-)
Segueix experimentant
Una abraçada

Montse